Bits of home

DSC_3800DSC_3798DSC_3803DSC_3845DSC_3785DSC_3812DSC_3826DSC_3793DSC_3827
Where I spend most of my days. Because I am at home a lot it's important for me to love where I live, and I really do, so much. Though I'm still dreaming of a bigger home with a garden, this home is catching up to be the home I have lived the longest in, in my entire life (I have moved around a lot and didn't like it much, I never lived in the same home for more than six years). I hope our next home will be our forever home, where we will raise our kids :).

In the past few weeks I moved all of my fabrics, wool and other craft supplies to a new little cabinet in the living room. I have a sewing itch and creating flow and it's so nice to get crafty in the evening while the wind blows outside and our home feels extra cozy.

I love my warm woolly coat from Frou Frou's.

17 comments :

  1. ohh liefgeval...het ziet er allemaal zo lief uit :-) ik begrijp helemaal wat je bedoelde toen je zei dat een huis helemaal naar je zin moet zijn als je veel tijd in huis doorbrengt (ik ben ook zo'n huismus)

    ReplyDelete
  2. Ik vind het altijd zo leuk om een sneak peek in je huis te krijgen. Ik vraag me altijd erg sterk af hoe je het toch zo heerlijk opgeruimd en georganiseerd weet te houden. Ik weet namelijk dat je graag mooie spullen vergaard en ik heb ook echt heel veel spullen maar bij mij is het een eeuwige puinhoop...! Ik zou graag willen dat ik het net zo lekker gezellig en opgeruimd tegelijk kon hebben als jij.

    Liefs,
    Nancy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh het is hier ook wel een rommeltje hoor ;), alleen valt dat 'toevallig' net buiten de lens! Joris zei afgelopen weekend nog dat ik weer spullen weg moet gaan doen, en daar heeft hij gelijk in. In de woonkamer staan twee kratten met troepjes die uitgezocht moeten worden en in de gang staat een grote kist vol tijdschriften en prullen. Op de kast in de slaapkamer liggen allemaal mooie 'waar moet het heen' spulletjes die ik wil bewaren en elk ander kastje puilt zo'n beetje uit. Het werkt wel om vaak spullen weg te geven of te verkopen, met het risico dat je er spijt van krijgt, maar aan de andere kant, het zijn maar spullen ;). Liefs!

      Delete
    2. Ik vergeet onder het bed, oef oef! ;)

      Delete
    3. Hahaha heel erg herkenbaar (onder het bed, mand met prullen...). Ja, het weggeven of verkopen met spijt... : Eigenlijk heb je gelijk, het zijn maar spullen!

      Delete
  3. Heerlijke plaatjes! Je huis moet goed voelen, daar ben je (naast je werk) het meest... Het ziet er in ieder geval erg leuk uit bij jou! x

    ReplyDelete
  4. Oh geweldig, leuke kleurtjes, passen zo mooi samen!

    ReplyDelete
  5. Ziet eruit als een erg fijn huis, leuk om zo even binnen te kunnen kijken :)

    ReplyDelete
  6. Lovely bits. I adore the blue case!

    ReplyDelete
  7. Die blauwe hand, is die van de kringloop? Goeie vondst zeg! Ik heb hier al eeuwen een prachtig ingelijst schellenkoord met geborduurde vogels voor je staan. Komt nog een keer jouw kant uit! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Van een rommelmarkt! En wat lief en leuk om te horen, een mooie excuus om elkaar weer eens tegen het lijf te lopen :) x

      Delete
  8. Your house is a constant source of inspiration :)

    ReplyDelete
  9. Zo'n lief huisje! Doet me een beetje denken aan een poppenhuis… maar op een goede manier!

    ReplyDelete