Groningen

Our sturdy 70's tent Easy camping meal Farm Cow love 'Kuil' Beautiful Geranium Caterpillar love Pake's chickens Pake's sweet home Sweetness
While the wind was howling, rain was falling and thunder echoed through the skies, we were dry and cosy, curled up in floral blankets in a little tent from the 70's. The next morning the sun woke us and a bunny family nibbled on the moist grass. In Groningen on a farm close to Joris's grandpa, we were given fresh country air and the sight of newborn calves practicing standing on their fragile little legs. I already miss it and started dreaming again of our own little farm one day...

7 comments :

  1. wat een mooie foto's! En op een boerderij wonen is ook een van mijn dromen.. lijkt me prachtig :)
    x

    ReplyDelete
  2. Prachtige foto's ik heb echt even meegenoten met je!

    ReplyDelete
  3. Mooie plaatjes, genieten!
    Ik droom ook van een boerderijtje, maar dan wel graag met een stel koeien en andere diertjes die gewoon voor de gezelligheid in de wei blij staan te wezen. En een grote moestuin, en een paard... Fijne dromen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja...een moestuin, een paard... Er waren me toch een hoop lieve paarden in Groningen, ik heb flink wat wortels uitgedeeld ;).

      Ik zou koeien ook voor de gezelligheid en knuffeligheid willen houden, ik vond het best moeilijk om te zien hoe de dames door zo'n ruw uitziende melkrobot gemolken werden. Gelukkig konden ze wel de wei in wanneer ze maar wilden en werden de kalfjes niet gelijk bij de mamma's weggehaald, waar ik eerst wel bang voor was, vaak gebeurd dat natuurlijk wel :(.

      Delete
  4. Heerlijke foto's. Fijn dat Groningen er ook zo uit kan zien, zo romantisch!

    ReplyDelete