Bare Feet

Vintage dress Oxalis String of pearls Moos Geraniums Bedroom Pilea Peperomioides
Some scenes from the home. June has been lovely so far, vacation is speeding towards us and the weather is nice and warm. This afternoon I was wearing a new vintage dress and new vintage shoes, everything felt sticky due to the warmth and suddenly it started raining slowly. A nice kind of rain, big summer drops slowly fell from the sky and I took off my shoes because my feet hurt (I always get blisters in no time). Just like that I was walking barefoot through the rain, in the city, where other people peeked at me from under their umbrella's. They must have thought I was crazy, but I didn't care because it felt so nice. Isn't that wonderful?

13 comments :

  1. Wat maak je toch steeds prachtige foto's ! Welke camera en welk programma gebruik je?
    Ik vind de regen ook heerlijk, tenzij m'n haar net fris gewassen is en zo goed lag..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dit kun je lezen onder het kopje 'About' ;)

      Delete
    2. Complimenten voor je mooie foto's, echt heel sfeervol! Ik zou zo op de thee komen ;)
      Wat is een goed boek en makkelijk plantje om mee te beginnen als je wilt starten met stekjes?

      Delete
    3. Hoi Mo, bedankt voor de complimenten :). Ik vind het boek 'ik en mijn plant' van uitgeverij Snor erg leuk, ik geloof dat deze niet nieuw meer te verkrijgen is, maar wordt nog wel veel op Marktplaats aangeboden. Hier staat ook veel in over stekken!

      Delete
    4. Bedankt voor de tip, ik zal er eens naar op zoek gaan. En bij het experimenteren mag ik jou misschien ook eens raadplegen voor hulp?

      Delete
    5. Ja tuurlijk mag dat, al ben ik geen expert hoor ;)!

      Delete
  2. Beautiful images ... they have a hazy, lazy summer feel :)

    ReplyDelete
  3. prachtige plantjes, en mooie foto's.

    ReplyDelete
  4. Heerlijke foto's! Niks fijner dan je schoenen uitdoen als ze knellen, mensen keken gewoon jaloers en zouden gewild hebben dat ze ook hun onprettig zittende schoenen konden uittrekken!

    ReplyDelete
  5. Die vierde foto... echt geweldig!

    (oh, en die babykleertjes... ;))

    ReplyDelete