Self Portrait

Selfportrait + Geranium Selfportrait + Pilea
I just remembered I promised myself to take a self portrait each month, so here I am today, with two favorite plants (Geranium and Pilea). The idea to photograph myself with a plant came from a cute lady, or I should say 'girl crush' as Ellen says it so wonderful. Please take a look at the lovely blog of the beautiful and talented Lotte 'Belle fleur de lis'. My plant family spread to 20+ plants in only a short amount of time, inspiration is still flowing and I hope to tell you about something very exiting soon. I've been quite busy!

14 comments :

  1. Ah, wat leuk dat je dat doet! Prachtige foto's.
    En ik ben erg benieuwd wat je binnenkort te vertellen hebt ;) en waar je mee bezig bent geweest!
    Liefs

    ReplyDelete
  2. Your hairstyle is incredibly beautiful! x

    ReplyDelete
  3. Wauw! Vang je niet alleen je uiterlijke schoonheid in de foto's... maar ook je groene vingers! :-)

    ReplyDelete
  4. Beautiful smile and lovely dress :)

    ReplyDelete
  5. Je foto's zijn fantastisch, net schilderijtjes. Dat licht, heel mooi.

    ReplyDelete
  6. Schattig zeg, met je plantjes :)
    En je maakt me benieuwd!

    ReplyDelete
  7. woow ! ♥ je haar ! ik ben er verliefd op !

    ReplyDelete
  8. Jij had een Etsy pagina, toch?
    Ik kan 'm nergens meer vinden! Zou je 'm kunnen vertellen :)?
    Liefs

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.etsy.com/people/Liefgeval :)

      Delete
  9. Wat is jouw haar fantastisch! (en ik zie nu bij de overige comments dat ik niet de eerste ben die dat opmerkt! ;))

    ReplyDelete