Little Rookies

Baby Pilea's Baby Pilea Baby Geraniums Baby piggybacks Baby Avocado Babes
I'm completely into the greens lately. Ever since my great grandmothers Clivia moved in, I started feeling the need to expand our little plant family. With Spring around the corner (keep hoping) I felt it to be a great time to start a new family and these babes will hopefully grow into strong and healthy Pilea's, Geraniums and Tolmiea's. Meanwhile all I can think about is plants and pinning new discoveries to my pinterest board. What kind of plants do you have, or are your favorites and why?

Comments

Kelsey said…
I love the delicateness of this post. Makes me wanna buy some succulents and feel all fuzzy inside. :)
Anonymous said…
fijne plantjes! Ik wil ook zo graag een Pilea!
Lisa said…
Schattig zeg, zo'n kwekerijtje :)

Ik heb in totaal 78 planten - m'n lief telde ze onlangs, dus ik som ze maar niet op.
Lievelings zijn m'n pilea, vijgenboom en m'n ginkgo, ik hou van de vorm van hun blaadjes.
Ruth said…
oh ja ik ook, zo leuk om ze te zien groeien! die pilea is ook leuk zeg!
Liefgeval said…
Wauw Lisa wat een hoop en wat gaaf! Ik vind het ook heel knap dat je in alle behoeften van je plantjes kunt voorzien... Een jaar geleden lukte het me nog niet eens een hortensia in leven te houden. Inmiddels begin ik steeds meer aan te voelen en bij te houden, wat is het leuk!
Inge said…
They're so cute!
veel succes met je babyplantjes, ik heb ook pilea's en avocado's en ik geniet ook veel van mijn oxalis plant, heb er nu ook een baby'tje van
Het is gewoon een trend ineens! Ik hoor er zoveel mensen over, ben zelf ook een avocado aan het 'uitbroeden'. Maar jouw pilea's zijn ook schattig! Als je een keer een stekje hebt hou ik me aanbevolen!
Liefgeval said…
Ik zal aan je denken tegen die tijd :)! Wel fijn dat het een trend is/wordt, planten brengen veel goeds. Ik voel me al rustig door naar ze te kijken en ze lekker te betuttelen.
Liefgeval said…
Dankje Lotte, ik moet toegeven dat ik mede dankzij jouw mooie blog, planten extra ben gaan waarderen.
Unknown said…
Hello! Thank you for finding my blog and joining my series. You are very welcome. I have a tiny Pilea plant, they are very special. I hope you will join in again in the future. Lou xx
katie said…
You've been busy, it never ceases to fascinate me that seeds actually grow! The photos are lovely. katie x
Kirsten said…
Bij mij hangen er nu ook (weer) twee avocadopitten in het water. Ik hoop dat het dit keer wel lukt, al had ik voorgaande keren niet zo veel geduld, geloof ik.
Mijn vader vertelde me een aantal jaar geleden dat zijn oma het ook zo deed, en op die manier enorme avocadoplanten had :)
Anonymous said…
Wat een lieve plantjes! In onze woonkamer staan er nu 16... Favoriet? Ik denk mijn cactussen :)
Anonymous said…
Wat een leuke lieve plantjes! Ik hou van zoveel soorten planten. Heb zelf nu 3 potjes staan met kleine kalanchoës.