27

27 onion soup Mamma De Vredespijp <3
Today I turned 27. If I asked you how old you thought I was, would you have guessed right? People always tell me I look younger. I guess I'm someone who will always look like a 'girl', but beware, looks can deceive :). For my birthday my mother and I took a trip to Amsterdam, we had a yummy lunch and visited All the luck in the world where I bought myself some pretty presents (more about that later). It was a wonderful way to spend today.

As you can see I started placing some new design bits online. It isn't finished, but with me it never is so expect more changes soon :)!

19 comments :

  1. Happy birthday!
    All the luck in the world, daar zou ik nou ook nog graag eens heengaan. Klinkt als een fijne dag ^_~

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd! Het klinkt als een heerlijke dag... Geniet er nog van! Xx

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd! Volgens mij heb je een mooie dag gehad. Cadeautjes die je zelf gekocht heeft zijn vaak de leukste cadeautjes die er zijn.

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd!!! Op een prachtig jaar.

    (En wat dat leeftijdsschatten betreft: ik word ook altijd jonger geschat. Ik dacht niet dat je jonger was, maar je hebt wel een tijdloosheid over je waardoor schatten lastig is)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wauw, dat zijn nog eens mooie woorden. Tijdloosheid, die zal ik onthouden :).

      Delete
  5. Wauw, wat een mooie foto van jezelf!! Ben benieuwd naar je nieuwe design :) Hondje is zo cute!

    ReplyDelete
  6. Gefeliciteerd! Ik had je wel ongeveer die leeftijd geschat hoor :)

    ReplyDelete
  7. Van harte gefeliciteerd! Zo te zien heb je een leuke verjaardag gehad! Ik dacht wel dat je ongeveer zo oud zou zijn (jonger dan ik) - we hebben elkaar jaren geleden al eens ontmoet tijdens een Feito Com Amor markt (de eerste markt van Pâmela) in Stilleven. Ik weet niet hoe lang geleden dat is, maar volgens mij een tijdje en daardoor weet ik dat je rond mijn leeftijd zit :) Anders had ik waarschijnlijk ook jonger geschat - je lijkt niet ouder te worden!

    Liefs,
    Nancy

    ReplyDelete
  8. Gefeliciteerd!! Ik denk dat ik aardig in de goede richting had geschat!
    Ik werd zelf ook vaak jonger geschat, maar het verschil wordt kleiner... Dus misschien gaat dat bij jou ook wel zo!

    ReplyDelete
  9. Gefeliciteerd! 27 is nog jong hor!! Wij worden dit jaar ook 27:D

    ReplyDelete
  10. Nog gefeliciteerd! En mooi, je nieuwe blog lay-out!, lekker zonder 'poespas'.

    ReplyDelete
  11. Een beetje laat, maar alsnog: GEFELICITEERD!

    ReplyDelete
  12. Ik lees het nu pas, nog van harte met je verjaardag Nikki. Wat een mooie foto ook van je mams. Heerlijk zo'n dag samen weg! X

    ReplyDelete
  13. Nu weet ik niet of mijn zojuist geschreven reactie is aangekomen, maar ik wilde je ook nog feliciteren. Dus bij deze hieperdepiep hoera Nikki! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het was aangekomen ;), dankjewel lieve Eefje!

      Delete