Treasury: If I was a rich girl

If I was a rich girl... A good old treasury ;)!

Comments

Muffinella said…
Love that satchel bag!!!cute bear brooch :))
Anonymous said…
Very lovely treasury :) I spy sparkly shoes at the bottom! xox
Marieke said…
Oeh, die tas is mooi!
Iris Vank said…
Ik wil dit ook allemaal!!
jolanda said…
Vandaag heb ik bij de H&M een heel gaaf tasje gekocht wat hetzelfde soort modelletje heeft als deze tas bovenaan in het midden, maar dan met 2 voorvakjes, in het zachtgeel. Heel erg leuk en de prijs ook :-) Ik zie net dattie op de site alleen in het wit en rood staat maar ze hebben meer kleuren.
En verder heb je natuurlijk weer heerlijke dingen uitgezocht :-)
Kailey said…
I definitely sympathize, etsy always makes me wish I was a multimillionaire so I could buy just about everthing u_u The mint green camera looks heavenly *_*