Second Peek


Hello creative space, you have such a pretty white floor, and look there's some furniture as well!


And some pretty things...


And more pretty things...


And with this pretty garland made by Judith, it's a bit Christmasy as well :).


And it was wrapped so pretty! Thank you Judith, the little birdies are happily in my hair :).


I do have a bit of wallpaper stress, I really want to wallpaper the wall behind the closet, but no wallpaper seems to be perfect enough and I seem to be not brave enough :(. Advice anyone?

♡ Nikki

Comments

Planet Fur said…
Hoi Nicky, gewoon doen! Ik herken dat, maar als je je gevoel volgt (je hebt nu eenmaal talent voor mooie dingen), dan komt dat echt goed. Je hebt behanglijm waar je behang ook weer heel makkelijk kan verwijderen zonder scheuren, dus dan kan je het nog weghalen of verplaatsen als je het echt niet ziet zitten (dat hebben wij gedaan met ons sloophoutbehang van Studio Ditte, het toppunt van recycling! ;-)) Ziet er geweldig uit, nu al! Succes!
mamutopia said…
Hihi, 'wallpaper stress', daar moest ik een beetje om lachen. Maar hee, gewoon proberen, en anders misschien een kleiner stuk?
Iris Vank said…
Mooi die ruimte!! Vooral het perzikkleurige stoeltje is fantastisch!

(Ik heb trouwens nog een hoop vintage behangetjes, zit je daar misschien op te wachten?)
Liefgeval said…
@Iris, ik zit altijd op vintage behangetjes te wachten ;)! Ik heb er zelfs over gedacht om een allerlei verschillende behangetjes bij elkaar op 1 muur te doen, zoals bij Nina van Ninainvorm. Maar toen ging ik weer twijfelen, en twijfelen en ik blijf maar twijfelen, stom getwijfel... :)
wauw! Dit ziet er goed uit! Nu al! ook zonder het behangetje:P

Groetjes
Marieke said…
Gave stoel! Ziet er allemaal goed uit :)
Evelyn said…
Hartstikke gaaf geworden die witte vloer, mooi licht en nu al prachtige spulletjes! Poeh en de keuze van behang... gewoon je gevoel volgen! Succes!
Anonymous said…
wauw, heel mooi allemaal! Die stoelen zijn geweldig <3