Lomo Saturday


I'm drastically out of lomo's, and haven't had a chance yet to shoot some new ones. Here are some never before shown oldies ;).


I didn't post this one because I looked so serious, next time I should smile a little :)...


Don't know why I didn't post this one, I mean, she's the cutest 


This one was taken with the Konica Pop :), it's the view from our kitchen window.

Camera: Diana Mini and Konica Pop

More Lomo Saturday fun:

Initiator Anki | Casper | Iris | Mireille | Marrit Judith 
Marcia | Sacha | Nine and Marieke

♡ Nikki

3 comments :

  1. Wat een lieve foto's Nikki ♥

    Liefs!

    ReplyDelete
  2. Ik vind de middelst geweldig goed.
    Raar is dat hè, dat je soms met een heel andere en frisse blik naar de oude lomo's kan kijken.
    Mijn lomo van deze week is de kerstboom van vorig jaar die ik toen niet mooi genoeg vond om te plaatsen.
    Ik vond m nu ineens geweldig!
    :)
    Heb een fijne kerst!

    Haha…ik moet "oudster" invullen bij de woord verificatie. Grappig!

    ReplyDelete
  3. loving it!!! i just received my new LomoKino yesterday!! so excited! but it's a secret from Ben till New Years! We're gonna shoot movies on 35mm film! yay!

    ReplyDelete