The Telephone

Telephone photos from the past two months :)!


Feet waiting for the bus in Utrecht...


Warm weather and sunshine during the beginning of fall, we didn't even wear coats!


And I still had my too long bangs :).


We enjoyed asparagus as long as the season allowed it, we especially loved the little green ones.


But then it got colder, time for some mood lighting, and I crocheted an ear warming headband...


I visited my mom, we painted chairs and visited flea markets. Such wonderful things...


And I received a beautiful package with two wonderful dresses from Diversitijd.

The next telephone photos might finally be from an Iphone, It's my turn in January, huzzah! These photos were established with Vignette, Retro Camera, Molome and Pixlr-o-matic.

♡ Nikki

12 comments :

  1. Cute pics :) I like theones of your feet waiting for a bus x

    ReplyDelete
  2. Zo leuk fotograferen met de telefoon.
    Ik heb alleen altijd vreselijk veel moeite om de foto's naast elkaar te krijgen in blogger.
    Hoe is dat jou zo goed gelukt?
    Ik heb ze vorige keer uit pure frustratie
    en ergernis maar gewoon onder elkaar gezet.
    Ik heb trouwens precies dezelfde camera als daar tussen de rommelmarkt spulletjes staat.
    Heb jij daar al eens mee gefotografeerd?

    ReplyDelete
  3. Mireille, ik zet de foto's van te voren naast of onder elkaar in photoshop (of paint) en laad ze dan vanaf de computer alvast 'aan elkaar geplakt' in blogger :D. Ik heb de camera nog niet gebruikt, ik moet nog even opzoek naar wat voor rolletje erin past, weet jij dat?

    ReplyDelete
  4. Wat leuk, zo'n telefoonfoto-update! :)

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's, ik vind vooral de bovenste serie van je wachtende voeten erg geslaagd.

    ReplyDelete
  6. Oh, leuke serie: ik hou ook vooral van die voeten-foto's!

    ReplyDelete
  7. wauw dat is een mooie collectie foto's en herinneringen zo! mooi

    ReplyDelete
  8. Erg leuk gedaan, en de fotos hebben een heel mooi effect! :)

    ReplyDelete
  9. Love your green shoes...and that glowy stag light (if that's what it is?) :)

    ReplyDelete
  10. Onze fotograaf kan ze bestellen zei ze (de rolletjes) maar ze zijn wel een stuk duurder. Ik ga het binnen kort maar eens proberen.

    ReplyDelete
  11. Lovely selection! The colors of these are really gorgeous ^^

    ReplyDelete
  12. Wat een leuke foto's. Hele fijne 'vintage-achtige sfeer' :)
    Ik heb sinds een maand een iPhone. Je raakt er aardig aan verslingerd, dus pas op ;)

    ReplyDelete