It's the little things


Some things that cheer me up despite the dreadful weather. Rain rain rain. Fresh flowers!


I can't stop staring at my Made by White brooch. I must visit Elle Aime soon to empty the store :)...


I bought this flowery milk pitcher in Luik, in the same store I bought the dress. I payed 0,50 ct for it, can you believe that? I put some flowers in it Joris's mom gave me from the garden, they smell so good.


Fresh orange juice, mjum!


And some happy nails :)! How? Go here.

♡ Nikki

9 comments :

  1. Wat een heerlijk blog heb je toch, Nikki. Steeds weer weet je ons te verrassen. Knap hoor! Fijne dag!

    ReplyDelete
  2. LOVE the happy nails! :-) En de rest ook trouwens.

    ReplyDelete
  3. haha i just posted about MY made by white brooch! :D yours is lovely too.

    ReplyDelete
  4. Leuk-Leuk-Leuk :)))
    Mooie, heldere foto's!
    ***

    ReplyDelete
  5. Die broche is erg leuk!
    ...en die beker van AH daar zit ik elke keer als ik er kom naar te kijken...toch maar een keer kopen :)

    WAUW, wat een gaaf nagel idee, ook eens proberen!

    ReplyDelete
  6. Je kleurige foto's maken me helemaal blij! Ik ben dat druilerige weer ook flink zat :(

    ReplyDelete