Lomo Saturday


More fisheye's!

I love the fisheye effect in the first picture,
it's my town's station. The second two pictures
are from a trip to The Hague in the car. My mom
behind the wheel and seeing The Hague in front of
us. The third picture is Utrecht and her pretty
canals, you can also see my friend Maarie who'm
I went shopping with that day.

Last but not least my two friends Kers and Lucia,
on Lucia's new balcony. We were discussing bridesmaids
clothes because Lucia is almost getting married!

Oops, I almost forgot:

More Lomo Saturday fun:

Anki Casper - Iris - Mireille - Marrit - Aukje 
and Judith


♡ Nikki

13 comments :

  1. Fisheye is altijd vet! Mooi hoor die blauw-groen-grijzige vaagheid...

    ReplyDelete
  2. Leuke foto's weer! Ik heb gister (door jouw enthousiasme) mijn vistaquest binnen gekregen, ben er echt zo blij mee!!

    ReplyDelete
  3. i there! i noticed you followed me, so i came over to check out your blog... it's SO cute! i really enjoy it & followed back :)

    ~chantilly

    ReplyDelete
  4. Woo, de kleuren van die eerste zijn gaaf! Ik ben benieuwd naar de foto's van Lucia's bruiloft, ga je daar je lomo-camera mee naartoe nemen?

    ReplyDelete
  5. Woo, de kleuren van die eerste zijn gaaf! Ik ben benieuwd naar de foto's van Lucia's bruiloft, ga je daar je lomo-camera mee naartoe nemen?

    ReplyDelete
  6. Het blijft leuk, fisheye. De foto aan het water vind ik erg leuk. Door het ronde aan de foto worden ze ook zo heerlijk knus.

    ReplyDelete
  7. wauwie mooie foto's!
    & je nieuwe opmaak is ook super (ik weet niet of hoelang hij er al is, maar dit is de eerste keer dat ik hem zie ;))
    liefs

    ReplyDelete
  8. Fisheye brings back memories. Zoals Gabberpiet. En Hakkuhbar. :P

    ReplyDelete
  9. Een woord; wauw!
    Fisheye rules!

    ReplyDelete
  10. i am completely and fully in love with your blog. You are amazing! And these pictures are outstanding. I need to learn some tricks from you!

    ReplyDelete
  11. Oh thank you Amy, I feel so flattered :)!

    ReplyDelete