Dress Up #7


In the mail today, a new dress :)!
I'm so happy, it fits like it was made for me!
I've been selling lots of old clothes, and with
the money that came from it I'm putting together
a new wardrobe :). The courage to get rid
of some clothes came from Lady Croissants

I've been saving clothes for years with the
idea I was certainly going to need them. But some
were unworn and even had price tags, ridiculous!
The sentence that helped me the most from 
Lady croissants post was: 'They are just clothes,
they can be replaced, don't be too sentimental'.

So...
Out with the old, in with the new, I say!

Oh and did you noticed I'm wearing glasses?


They are also new! And I see a lot better through
them :)! I had some trouble looking in the distance,
especially during my drivers lessons.
I was determined to get a vintage one and
found a great store with the very appropriate

I really like them a lot!

Heart belt: Sugar Sugar

 Nikki

18 comments :

  1. Wat zie je er geweldig uit! Super die bril!

    ReplyDelete
  2. Wat een heerlijke outfit! Staat je prachtig.

    O, en ik ken alle regels en tips om je kast uit te mesten maar wat blijft dat moeilijk! In een boek vond ik een keer deze wereldtip: hang of leg alles wat je aan hebt gehad rechts in je kast. Als je dat een tijdje doet houd je rechts al je kleren over die je veel draagt (en werkelijk waar; dingen vallen dan op zn plek; je ontdekt dan ineens dat ze overeenkomsten hebben) en links blijven de kleren over die je eigenlijk niet draagt. Die doe je dus weg! Wat mooi is gaat naar vriendinnen of worden verkocht en de rest gaat in de bak. Eigenlijk doe ik dit nu dus zo goed als altijd en eens in de zoveel tijd inspecteer ik de linkerkant van m'n kast (en heb ik weer een slap excuus om iets nieuws te kopen :P)

    (mag natuurlijk ook andersom :P)

    ReplyDelete
  3. It realy SUITS YOU well. You look awesome. Greeting with heart&soul from Sil.

    ReplyDelete
  4. Net als de jurk
    past de bril
    je ook geweldig.
    Staat je super!

    ReplyDelete
  5. Goede bril heb je gekozen! En fijn he, scherp zien...

    ReplyDelete
  6. Staat je prachtig die nieuwe bril, mooi montuur hoor! De jurk vind ik ook heel schattig :) en goed plan om je garderobe uit te spitten. Ik ben er een tijdje geleden ook druk mee bezig geweest, maar ben d'r nog niet klaar mee.

    ReplyDelete
  7. De jurk is L-O-V-E-L-Y!! Echt heel mooi, staat je goed en de bril is ook super!!

    ReplyDelete
  8. Dankjulliewel allemaal :D! Vind ik leuk!

    @Lisette, wat een goede tip, die ga ik ook toepassen!

    @Lieve Lyntje, pfoeh, tis ook best een werk he, ben ook nog lang niet klaar. En dan zijn er natuurlijk ook nog schoenen, tassen, jassen... :)

    ReplyDelete
  9. Ik ben ook langzaam maar zeker nieuwe kleren aan het kopen en de oude aan het weg doen.
    Het valt op dat er plots veel meer kleur in mijn kleerkast is! Normaal draag ik altijd "verbergende" kleuren.

    Mijn zelfvertrouwen is meteen ook een stuk beter :)

    ReplyDelete
  10. Wat een mooi jurkje! Hij staat je superleuk :)

    ReplyDelete
  11. so very cute & pretty!

    thea.
    xx

    spoonfulzine

    ReplyDelete
  12. Your new blog design is beautiful! Veeery beautiful! Love it! Compliments! <3 =)

    ReplyDelete
  13. Ohhh die bril, te gek! :) Ik ben echt dol op deze posts van jou, je hebt zo'n leuke stijl! Super!

    Ik kwam even melden dat Judith van Bloem-Hartje voortaan ook meedoet op lomo-saturday, zou je haar in het rijtje erbij willen zetten? Dankdank, ben benieuwd naar je foto's van morgen!
    (ik heb weer een Polaroid - heb ook wel lomo's maar de Polaroid is gaaf vind ik, vandaar)

    ReplyDelete
  14. Super leuke jurk! Hoort helemaal bij je :)

    ReplyDelete
  15. This dress is lovely! And thanks for the feature, I'm very flattered! :)
    xxx

    ReplyDelete
  16. OMG -- you're wearing the prettiest dress ever. I LOVE IT!

    ReplyDelete
  17. What you described your wardrobe was like is exactly how mine sounds now! I've been meaning to sell it off for a while now too... your new dress is so very beautiful and has inspired me to get onto it!!. Thank you! :)

    ReplyDelete