Dress Up #3


I've been wanting to wear this dress since the minute it got in,
but then it was way too cold. And now, the heat! I could've
easily worn it without tights but I was too chicken ;)


I found this pin in a thrift shop, though I do not really think men are
simple, I still thought it was funny :D.


Tights: Hema
Necklace: Hema
Pin: Thrifted
Shoes: Papillio

Next time I wear this dress I'm hoping to combine it
with the Swedish Hasbeens I ordered at H&M!

I hope you guys weren't to sad about yesterday's giveaway
only being for Dutchies? Did you read the 'Edit' :)?

17 comments :

  1. Tehe, I adore your cute summer dress and of course your badge! <3

    ReplyDelete
  2. Superleuk jurkje! heerlijk zomers. Ik houd erg van groen.

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's op je blog. En ik ben helemaal verliefd op dat jurkje! Groetjes

    ReplyDelete
  4. Heel leuk weer, vind het echt super om dit elke week te mogen zien! Je hebt zo'n leuke stijl! :)

    ReplyDelete
  5. Jaaa, leuk jurkje! Ik heb ook altijd overal een legging onder. Durf de wereld mijn niet zo-mooie-en-veels-te-witte bennen niet aan te doen! :(

    ReplyDelete
  6. Hello Nikki

    What a beautiful dress! (and model:-))

    - Anna/LaRaLiL

    ReplyDelete
  7. Thanks sweet ladies,
    your comments -as always- put a smile on my face!
    <3

    ReplyDelete
  8. Ow hij is heel mooi!
    En wat staat ie goed!

    ReplyDelete
  9. Super schattig groen jurkje, prachtige kleur en staat je goed!

    ReplyDelete
  10. Hé Nikki! Je outfit is helemaal goed! Ben benieuwd naar je Swedish Hasbeens, zijn het de witte of de rode geworden? Ze lopen fantastisch (ik kan niet op hakken lopen, maar op deze loop ik naar Rome). Groetjes!

    ReplyDelete
  11. what a fun bright dress, the pin is pretty funny

    ReplyDelete