Hair


I had a little make over :)

10 comments :

  1. Heel goed! Een nieuw kapsel bij een nieuwe fase in je leven?! Ik ben benieuwd. Alvast een fijne vrijdag toegewenst met hart&ziel door Sil.

    ReplyDelete
  2. Pics! :)
    Ik ben razend benieuwd.

    ReplyDelete
  3. zien........! je maakt het wel spannend!

    ReplyDelete
  4. Oei spannend! Ben ook benieuwd!

    ReplyDelete
  5. Als je kapsel er net zo mooi uit ziet als je webwinkel+blog, zit het wel goed!

    maar ik ben ook erg benieuwd...

    ReplyDelete
  6. ja hier ook erg benieuwd hoor :), maar 't zal vast en zeker erg leuk staan!

    ReplyDelete
  7. Spannend, ben benieuwd hoe het geworden is!

    ReplyDelete
  8. Hihi, altijd leuk zoveel reacties :D! Nou voel ik me een beetje schuldig over dat er niet spectaculair veel is veranderd :p maar wel een beetje. Nou morgen trek ik wel even een mooie jurk aan en maak ik een foto ;). Liefs!

    ReplyDelete