Dachshunds and Shoes

Did everyone have a nice weekend :)? I did, though it was also a little exhausting. My little brothers liked the daxies my mother in law and I made them:




Oh, I made this picture before I gave them tails :p.

I spoiled myself today at my favorite store in The Hague; Wwen.
Everything in this store is so pretty! They have all the brands I love!

I got a lot of compliments this week about my shoes :D
I thrifted them a while ago and finally wore them!


That's all for today!

Love,
Nikki

9 comments :

  1. Nice shoes! en die tekkels mogen er ook zijn. Erg leuk.

    Groetjes daan
    eenkloddertjerozehier.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ..die tekkeltjes zijn echt grappig!..

    ReplyDelete
  3. Ach die hondjes, leuk zeg! :)

    ReplyDelete
  4. Die schoenen zijn geweldig zeg! Good job! En de hondjes zijn ook al zo schattig. Waar heb je de halsbandjes vandaan? Mijn katten hebben nodig nieuwe nodig, maar ik vind de meeste zo lelijk..

    (En ik wilde nog even zeggen dat je kapsel je erg goed staat!)

    ReplyDelete
  5. Oh, I love those shoes! I've been meaning to find some just like that for YEARS now!!

    ReplyDelete
  6. Wat een enige hondjes! mega-cute!

    ReplyDelete
  7. Thanks everyone :)!
    @Iris: De halsbandjes heb ik gemaakt van vintage band :) gewoon vastgemaakt aan zo'n klikkertje en er een belletje aan gedaan, hihi :). Mocht je er zelf eentje willen maken voor poezenbeestjes zou ik er een reepje vilt achter doen, dan worden ze wat steviger en lekker zacht.

    ReplyDelete
  8. O wat slim!! Dat gaat helemaal goedkomen, dank voor je tip!

    ReplyDelete