Balcony Kitties


The kitties and I really wish we had a garden, but we are also
happy with our balcony :).

I took these snapshots today with my vistaquest and
shot through my entire diana film!

----

This week I had a lot of webshop orders, an allergic reaction
on my face {itchy!} which is now gone thanks to some
allergy pills {I still don't exactly know what was the cause},
I went to visit a possible future education with my mom and
after that we visited my aunt, Joris and I spoiled ourselves
by buying expensive groceries as parmesan cheese,
donuts and tiramisu and experimented with
new recipes. I also watched a lot of Glee :).

Love,
Nikki

9 comments :

  1. Ik vind de kleuren van de foto's zó mooi, ik ga mij nu ook echt eens concentreren op zo'n geweldige camera...

    groet.

    (zou de allergische reactie misschien kunnen komen van het laatste restje medicijnen dat uit je lichaam moet...?)

    ReplyDelete
  2. Mooie foto's! Ik hou het bij mijn Hipstamatic op mijn telefoontje hihi, ook zo verslavend ;-)
    Oeh, Glee, hier nog een fan, ik kijk alles online ver voordat het hier op TV komt ;-) Zit met smart te wachten op de nieuwe ;-)

    Groetjes!

    ReplyDelete
  3. :) Die pluishaartjes in de zon op de eerste foto zijn echt schattig!

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's.. hmmm zei je Tiramisu.. heeeerlijk!

    ReplyDelete
  5. @Silly old suitcase: Ik vermoed dat de allergische reactie kwam van een gezichtsbehandeling waarbij er allerlei producten zijn gebruikt. Maar zeker weten doe ik het niet :)...

    @Dutch Apple: je hipstamatic foto's vind ik altijd geweldig :)! Ik kijk ook altijd Glee online, maar omdat we nu moeten wachten op een nieuwe aflevering ben ik maar weer oude gaan kijken, hihi!

    @Iudith: hihi, als ik met deze camera witte oppervlakken fotografeer gaan die zowat licht geven! Ik heb ook een foto van hele lichtgevende ganzen, echt grappig :)!

    @Dutch sisters: Oh krijg er spontaan weer trek in, alleen nu is het op ;)

    ReplyDelete
  6. Love Love Love your style, your blog, your website, everything! am I overwhelming? I hope not :)

    ReplyDelete
  7. I just love the photo's! And from your balcony you can almost see my old house, how nice to see that ♥

    ReplyDelete
  8. @Teresa: well this kind of overwhelming is actually kinda nice ;) thank you!

    @NightEssie: Wauw, heb jij ooit tegenover mij gewoond? Of misschien woonde ik er toen nog niet...

    ReplyDelete