Music Monday : Agnes Obel

I absolutely adore her voice, music and style!



7 comments :

  1. Ik vind haar echt geweldig! Hou van dit liedje!

    ReplyDelete
  2. http://www.kindamuzik.net/interview/agnes-obel/het-vrije-gevoel-van-agnes-obel/21157/ Hier nog een leuk interview met haar!

    ReplyDelete
  3. oh thanks for the discovery ❤
    It's so beautiful, i love artist like that they make me dream and make me create more..

    ReplyDelete
  4. Ik vond haar ook meteen super toen ik ze enkele weken geleden voor het eerst hoorde! En in mei komt ze naar Belgiƫ!! Jippie!

    ReplyDelete
  5. Agnes is zo mooi!
    Ik luister haar ook vaak...

    ReplyDelete
  6. Wat prachtig! Nog nooit van gehoord... maar ja, ik leef dan ook in een coconnetje tegenwoordig... (en ben ook niet meer zo goed in het doen van nieuwe muzikale ontdekkingen... zo jammer) Dankjewel hiervoor!

    ReplyDelete