Flickr Four

 Hadn't done one of these in a while :)



6 comments :

  1. Love the pictures!! All made by you?

    ReplyDelete
  2. No :)! These are all flickr favourites of mine. You can click on the links underneath to go to the original picture and owner :).

    ReplyDelete
  3. Oh!!! Blythes are just 2 cute!!!!

    ReplyDelete
  4. Hi Nikki, ik volg je blog natuurlijk al een tijdje, maar kwam je net ook tegen op een andere blog die ik volg van PinkFriday, zij had een mooie collage van jouw foto's!!! Ik herkende ze meteen

    ReplyDelete
  5. @Bobbeez-8r1id oh wat grappig! En ik heb pink friday's foto's ook wel eens op mijn blog gefeatured. Heerlijk he die blogwereld hihi.
    Liefs Nikki

    ReplyDelete
  6. Hoi Nikki

    Wat leuk zo die foto's bij elkaar. Geeft een mooie wintersfeer weer. Ik vind dat je de foto's heel mooi bij elkaar uitzoekt!

    ReplyDelete