Quartet

This week I met a woman on 'Marktplaats' {sort of a Dutch version of Ebay} who sold hundreds of quartet games. I found a couple of lovely ones and bought them from her. She told me she had a lot of more boxes filled with them and asked me if I was looking for  something in particular. I told her I loved the 'old ones' with pretty vintage illustrations. She was so sweet and helpful and looked through all of the boxes and took pictures of the ones she thought I might like. And there were a lot I liked :)! I get so inspired by the lovely illustrations! Look:


3 Red Riding Hood's from different games :)


Adorable animals! Look at the squirrel, love!

So I guess I have another obsession :p, and you know what to do with old games you don't want any more ;).

8 comments :

  1. Super! Zou ze nog meer van die kwartetten hebben? Daar heb ik ook wel oren naar!

    ReplyDelete
  2. I love these too! I only have a few, some nursery rhyme ones. I love the ones you've pictured! :)

    ReplyDelete
  3. @ Hoepzika, vast wel! Ze heet Els, hier is een van haar advertenties: http://link.marktplaats.nl/417621379 :) veel plezier!

    ReplyDelete
  4. Zwijmel..... wat een heerlijk prentjes :-)
    ik hou ook zo van die oude spelletjes met die Retro prentjes. Moet je ook eens zoeken op memory en domino, daar zitten ook heerlijke exemplaren bij ;-)

    Groetjes!

    ReplyDelete
  5. @Dutch Apple, ik heb inderdaad pas ook een heel lief memory spelletje gekocht op mp. Oh oh, wat is het toch verslavend he, hihi :)!

    ReplyDelete
  6. Leuke tips, ook van Dutch Apple. Die ga ik zeker ook een gebruik van maken. Het zijn erg leuke plaatjes. Goede vundsten!!! Die zijn goud waard. hmmm (voor mensen zoals wij.)

    ReplyDelete
  7. Die kwartetten zijn echt super! Zal nu niet snel meer in de kringloop komen zonder eventjes de kwartetjes te checken! Vooral die met het eekhoorntje is lief! En ... bedankt voor je volgen, leuk!

    ReplyDelete