A little bit of sun

I love it when the sun comes peeking through
the window, this is always the best moment
to take pretty pictures! A couple of days
ago I bought a new blanket from 'Kruidvat'.
I like to wrap myself in something warm when
chilling on the couch and this one looks so
cheerful. Of course Moos already stole it
from me! I am so ready for spring and
summer by the way. I won't miss these dark
and rainy days! Cheerful news; my Detaljer
Hemma book came in the mail today!
You know what? It really was worth waiting
for. And you know what else? I'll be giving one
copy of the book away this week. Keep checking in ;)!

9 comments :

  1. Dat behang vind ik ook supercool!!!!

    ReplyDelete
  2. OH MY YES! That kitty is so gorgeous!
    And the blanket does look cheery...thanks for the peek!

    ReplyDelete
  3. Oooh echt? Giveaway time! Leuk! Mooie foto's zeg, heerlijk om foto's te maken als het zonnetje schijnt.

    ReplyDelete
  4. Mag ik mee doen? Beetje brutaal misschien, maar ik ben benieuwd.
    grt, Helmi

    ReplyDelete
  5. Fijn dat je het boek binnen hebt en dat het zeer de moeite waard is. Geniet er van! Ik kijk uit naar de Give away!
    Fijne dag!
    Crafty Mama
    Elizabeth

    ReplyDelete
  6. Wat een lieve kat! En wat een leuke warme deken. Bij de kruidvat? Dat zal je ook niet echt verwachten. Maar je bent dus blijkbaar niet de enige die er van wil genieten! Ik kan niet wachten op je Giveaway..! Ik wilde het boek al kopen, dus dit zou helemaal geweldig zijn. Ik wacht het af..

    ReplyDelete
  7. I'm totally in love with your kitty!

    ReplyDelete