Doodley Doo - Why don't you?

I used to draw a lot in the old days.
My Grandpa was a fantastic painter and my Mom still is.
I'd like to think that perhaps I got a teensy bit of the
talent too :). I dug up some old drawings for fun and
scanned them! Let's have a look :)!

My first 'human beings' at the age of 3:

And here are some fisshies from when I was 5 or 6,

I think the fish with the hearts above his head is
supposed to be 'Flounder', I was obsessed with
Ariel the little mermaid at this age:

I really want to pick up the drawing again and

find out if I can find my own style.
I entered Ittybittybirdy's weekly art challenge
'doodley doo, why don't you?' and my first
drawing since ages is ready to be published :)!
The theme is 'Flamingo Summer'! Here goes nothing:


Let's hope I keep it up, I'd sure like to :)!

Love,
Nikki

3 comments :

  1. Wat een leuke tekening! Blijf lekker volhouden zou ik zeggen, zo fijn om uiting aan je gevoel te geven of gewoon eens lekker te tutten op papier. Ik kan helemaaaaal niet tekenen. Zou wel willen dat ik wat handiger met mijn handen ben, maar ik ben te wispelturig en te ongeduldig. Daarnaast dus geen goede hand voor tekeningen (ik heb nooit mooi kunnen tekenen) maar dingen bedenken, toneel spelen, dansen, zingen en stukken schrijven vind ik WEL leuk. (En sommige dingen kan ik ook wel aardig, hihi)
    *Ieder zijn eigen talent*

    Liefs,
    Nancy

    ReplyDelete
  2. Wat een zalige tekening! Super-duper! Enne, ik was en ben nog steeds ook een grote fan van de kleine zeemeermin!

    Blijf tekenen!

    ReplyDelete
  3. Wauw wat een supertoffe tekening zeg, ik vind hem heel gaaf geworden! 'k Ben ondertussen weer terug van vakantie, dus ga deze week even bijlezen hier. Liefs!

    ReplyDelete