How was Crafty Gardens?

It was...Okay!
I have mixed feelings about it, because
overall I had a fun day together with Pām
from feito com amor {we shared a stand}.
But the sales weren't really superb :(.
I'm always aiming for young and trendy folk,
but they were no where to be found. Instead there
were lot's of old people, who were cute, but not
really my target! I did sell a little bit to their
grandchildren though, but not nearly enough to cover
the stand and travel money. But as I said, I still
had fun!


Picture by Pāmela.
The good news is, that I can now start filling my
webshop again, and surprisingly I didn't sell a single
Kate Garey softie, so they'll all be online soon :D!


How was your weekend?

Love,
Nikki

12 comments :

  1. Wat jammer dat er niet echt mensen rondliepen die in jouw doelgroep vallen. Zonde!
    Ik heb een fijn weekend gehad: mijn verjaardag gevierd! Wisselend weer gehad op 6 juni; regen, zonneschijn, regen, zonneschijn... Dus binnen, buiten, binnen, buiten gezeten! Hoe dan ook een erg leuke dag gehad! Met veel liefde omringd en lekker eten. :)

    Groetjes,
    Nancy

    ReplyDelete
  2. Oe, ik kan echt niet wachten! Weer lekker je webshop afstruinen!
    Ik zat natuurlijk op Duveltjesrock, heel vet!

    ReplyDelete
  3. Oooh...dat kan zo tegen vallen dan... Ik herken je verhaal heel erg van mijn eerste fair. Niet echt de doelgroep voor je spulletjes die er rond loopt. Balen zeg! Afgelopen weekend stond ik ook op een markt en dat ging heel goed, ik plaats er straks een blogje over. Ben benieuwd naar je nieuwe spulletjes in de webwinkel, ik hou het in de gaten!

    ReplyDelete
  4. Jammer dat het een beetje tegenviel. Het is altijd moeilijk in te schatten hoe het zal lopen vind ik zelf.
    Volgende keer vast en zeker beter!
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete
  5. He jammer dat het tegenviel maar jullie hebben gelukkig nog wel een leuke gezellige dag samen gehad :)

    ReplyDelete
  6. Bedankt voor de lieve reacties meiden :) <3

    ReplyDelete
  7. I also tried to sell some of my crafts out in the open but didn't sell anything :(
    Keep at it though because it takes people like us to get all those trendy young folk in :)

    ReplyDelete
  8. Hee Nikki,

    Dat was vorig jaar dus ook zo toen ik op de crafty gardens stond.... Alleen mensen die naar het tuincentrum komen. Jammer, het zou een leuke markt kunnen worden maar het wil dus niet lukken.
    Ach ja, wel fijn dat je nu een voorraad hebt om je winkel weer te vullen;)

    Groetjes,
    Tanja

    ReplyDelete
  9. it's too bad your sales weren't up to par. but heck, your booth was positively cute. i wish i could have been there.

    ReplyDelete
  10. jammer dat het niet echt je doelpubliek was, maar ookal heb je weinig verkocht, op deze manier heb je je naam weer bekender gemaakt wat ook goed is, vergeet dat niet!

    ReplyDelete
  11. aww you guys are all so cute <3 these comments really make me happy :D!

    ReplyDelete