Here kitty kitty!

I spend last evening/night filling the shop
with new items :)!


Not everything is on it yet, it takes a lot of
work taking all the pictures, editing and
putting them online...:)


But I'll keep on working on it today, so it
should be all filled up soon \(^.^)/


I hope you like it :)!

I also need to clean out my balcony today,
hubby and his dad are going to put wire/gauze
(don't know the exact term in English) in the
open areas so that our kitties don't jump down :),
and believe me, they will!

With the weather becoming warmer and warmer it
would be nice to just be able to leave the balcony
door open without watching/rescuing the cats every
second :)! Especially Frutsel, she is such a rebel
looking for adventure.

I hope you all have a nice day :D!

Love,
Nikki

14 comments :

  1. Jaaaaaaaaaaa! Nieuwe items!!!!!!!!! Ik ga meteen kijken! En moet binnenkort ook echt een keer je kelder komen bewonderen. Kussie!

    ReplyDelete
  2. Kat redden klinkt bekend; onze paniekerige poes heeft de neiging zichzelf tussen het kantelraam vast te zetten door haar mollige lijf er tussen te proppen...en vervolgens moeten er mensenhanden aan te pas komen haar er tussenuit te wikken :P

    ReplyDelete
  3. Leuke dingetjes heb je weer gemaakt, ik zal zo eens kijken in je shop! En dat van je katten...'k kan me goed voorstellen dat je je balkon wilt beveiligen op die manier! Onze Chico blijft nog net zitten achter het rennetje van Stanley, maar wil ook wel heel graag als wij in de tuin zitten er achter vandaan komen.

    ReplyDelete
  4. Hé, wat ben ik blij dat ik je leuke blog en shop 'toevallig' heb ontdekt!!

    Alvast een fijn weekend,
    Saskia :)

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke dsieraden weer!!
    vooral dat katje en vogeltje in het zilver!
    mag ik ook nog wat vragen????
    die hartje die je wel eens bij de tekst heb, ik zie ze ook wel eens bij anderen, hoe doen jullie dat toch???????

    ReplyDelete
  6. ♥ deze? ik kopieer 'm altijd gewoon :D!
    Bedankt voor de reacties meisjes!

    ReplyDelete
  7. ♥ = alt + 3 (bij de cijfers aan de rechterkant)

    Poezendingen!!!!!! Alles met die monsters is leuk :D Hier trouwens ook poezengaas aan het hek van het dakterras.

    ReplyDelete
  8. the kitty necklace is so adorable <3 love it :)

    ReplyDelete
  9. ♥ thanks meiden!♥

    lekker onnozel he ;)

    ReplyDelete
  10. Heb net je blog ontdekt,
    schattige dingen die je maakt,
    daar hou ik van
    en je hebt een kat die Frutsel heet? Leuk !

    ReplyDelete
  11. my goodness gracious -- I LOVE these!

    ReplyDelete
  12. *neemt zo een duikje in je webwinkel*

    ReplyDelete
  13. So cute ^w^
    Love the second pair of earrings!

    ReplyDelete