Deer girl is home

She's here! My customized ADG Aztek Arrival!
Unrecognisable, and so gorgeous! Thank you
for making her so pretty Jodie!
Her antlers are made by Renee, also many thanks :)!


I'm still practising making my own dresses,
but for the 'photoshoot' I wanted a prefect one :)
made by Heavenly Blythe who makes such cute dresses!


These eye chips are handpainted by Jodie herself!
As are these:


Pretty gold ones!
I'm really happy with the way she turned out!
Now all she needs is a name, I can't keep calling
her deer girl right? I do think her name should have
something to do with a deer...I'm going to have to
think about it :).

Love,
Nikki

12 comments :

  1. awwwww how cute!
    I love her brown eyes!

    xoxo
    Olivia

    ReplyDelete
  2. Heel apart, heel mooi...

    Saskia :)

    ReplyDelete
  3. Dat lachje op d'r gezichtje, volgens mij is ze heel ondeugend!

    Maar misschien is dat omdat haar poppenmama dat ook is?

    ReplyDelete
  4. She's so pretty ^v^
    I love the antlers!

    ReplyDelete
  5. Thanks everyone <3
    Minkeltje: Zekerweten ;) hihi!

    ReplyDelete
  6. Geweldig zeg!! Wat is zij mooi geworden, kan me voorstellen dat je zo blij met d'r bent! Nu nog een mooie naam, 'k zal d'r eens over nadenken ^_^ .

    ReplyDelete
  7. Wauw, wat is ze mooi geworden!
    Nou kan ik natuurlijk zeggen, Bambi! Maar dat is zo voor de hand liggend ;-)
    Ik zeg Mona Lisa, vanwege haar mond, maar dat heeft weer niets met herten te maken... ;-)

    Groetjes!

    ReplyDelete
  8. Wow, ik ben helemaal niet weg van die poppen, maar deze, wow! M'n mond van er open van!

    ReplyDelete
  9. Je kan haar Dear noemen. Dan klinkt het als een hertje maar betekent het je lieveling. Of Deirdre. Klinkt ook 'herterig'. :)
    Veel plezier met een naam kiezen, voor zoiets moois moet inderdaad een naam bedacht worden.

    Liefs,
    Nancy

    ReplyDelete
  10. Oh ik vind Deirdre heel erg leuk! Die ga ik zeker even onthouden, dankje nancy :D!
    Liefs!

    ReplyDelete
  11. oh she's gorgeous! I especialy love the hair, beautiful!

    ReplyDelete