Scrappin' away

New lil' scappy page, I'm in a sweet mood today :)


Lace/leaves/flowers/button ~ Kitschy Digitals/Danielle Thompson
Background/heart ribbon ~ A print a day/parasol
Heart rosette/cupcake ~ Ittybittybirdy
Paper torn hearts ~ Gunhild Storeide
Tape ~ Pugly Pixel

I went to a housewarming party from cute friends
this weekend. It was nice to see and hug everyone,
we don't see eachother enough in my opinion.
I just can't wait for summer when we plan to have
sunbathing picnics in the park, with doggies and
flamboyant dresses :). How was your weekend?

Love,
Nikki

6 comments :

  1. Dat klinkt als een gezellig weekend! Hier was 't ook tof, pannenkoeken en spaghetti gegeten met vrienden, 2 avonden achter elkaar, supergezellig!

    ReplyDelete
  2. Aaaaah, wat lief! Ziet er inderdaad erg lief uit ;-)
    Wij hebben hier ook een ouderwets gezellig weekend gehad, lekker met de kids naar opa en oma en pannenkoeken gegeten...mjammie....

    Groetjes!

    ReplyDelete
  3. Sweet! :) I lvoe that color combination.

    My weekend was quite boring, but relaxing :)

    ReplyDelete
  4. Ziet er mooi uit; vrolijke kleuren!
    Welk programma gebruik jij voor het scrappen? Of heb je een tip welke goed is? Ik gebruikte een programma, maar het lukt niet om die leuke tapes van pugly pixel erin te gebruiken ;(

    Fijne avond!
    Jolijn

    ReplyDelete
  5. Dankjulliewel meiden :D!

    Jolijn:
    Ik gebruik photoshop :)! Het is wel een ontzettend prijzig programma maar ik kreeg hem bij mijn vorige opleiding. Welk programma gebruik jij als ik vragen mag?

    Liefs Nikki

    ReplyDelete
  6. Bedankt voor de info!
    Zeer simpel digitaal scrappen met lumapix fotofusion... Misschien dat ik wel over ga op photoshop; weet alleen niet of dat te moeilijk voor mij wordt...;)

    ReplyDelete