Mothersday ♥

Today was Mothersday and I spend the day at my
mom's place. She also had her birthday party
this weekend so we gave her lots of presents
including a tattoo, something she has really wanted
for a while now. A fleur des lis on her shoulder :)!
It was a great weekend and I really enjoyed myself,
especially looking at old pictures of my mom.
I scanned some and made a digital scrap page with
them! It has been a while since I scrapped :)!


I used:

Kitschy Digitals
A print a day
Gunhild Storeide
Minitoko
pugly pixel
three paper peonies

Did you do something special today?

Love,
Nikki

8 comments :

  1. Wauw, mooi collage! En wat een origineel verjaardagscadeau ;-)!

    ReplyDelete
  2. Mooi geworden... Super leuk idee!

    Enne..je bent al bijna bij de honderd...Hoera!

    Groetjes,
    Jolijn

    ReplyDelete
  3. happy happy mother's day!

    your scrap page is adorable. :)

    ReplyDelete
  4. Heb m´n moeder meegenomen naar een High Tea & Movie in Utrecht. Heel leuk! Zijn er geen foto's van de tattoo? O, en btw, nog maar 7!

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke scrap-page. Ik vind het zelf VEEl te bewerkelijk maar zo leuk om naar te kijken!
    Ik ben ook naar de mama's geweest en heb een leuke zelfgemaakte broches gegegevn aan mijn mama, zie craftyvalley.blogspot.com.

    ReplyDelete
  6. leuke kaart, en ja, naar die tatoo ben ik nu ook wel heel benieuwd! groetjes

    ReplyDelete
  7. Thanks girls <3!
    De tattoo moet nog gezet worden, dat gaat binnenkort gebeuren in Den Haag :). Ik zal er dan uiteraard foto's van maken, hihi!

    ReplyDelete
  8. Dat klinkt als een gezellige moederdag! Ik heb pakketjes opgestuurd naar beide, zowel de schone als m'n eigen moeder en m'n eigen moeder ook nog even een bezoekje gebracht en heerlijk pannenkoeken gegeten daar! Wat een grappige foto van je moeder, leuk is dat zeg die oude foto's!

    ReplyDelete