Cut and Paste

Tijd voor weer is een berichtje. Eigenlijk heb ik altijd
heel veel te vertellen, maar heb moeite om het allemaal
leuk te verwoorden. Naja ik ga gewoon mijn best doen :).
Te beginnen bij 'Project bedroom'. Ik was het bloemetjes-
behang in de slaapkamer ZO zat! Niks paste erbij en voelde
me echt geremd in mijn creativiteit. En hoewel ik de mams
van lief 'Anny' echt super dankbaar ben dat ze het er pakweg
een jaar geleden op heeft geplakt, moest het ERAF! En helemaal
ANDERS! Maar hoe anders? Ik heb bedacht dat ik vrij wil zijn
alle kanten op te kunnen gaan, alle kleuren te kunnen gebruiken
die ik wil en er een lekkere bonte boel van te maken. Dus...
Alles wit geverfd :D! Nu kan ik lekker aan de gang gaan met
'versieren'. We hebben er gelijk maar een heel project van
gemaakt en bedachten dat we ook wel wat nieuwe spulletjes
konden gebruiken, dus op naar Ikea! Nieuw bed en nieuwe kast!
Vandaag hebben we alles gevervd en is het nieuwe vloertje
gelegd. Morgen de boel in elkaar zetten en vrijdag......
Vrijdag ga ik met mijn budgetje naar LOODS 5!!YES!!!!
Om inspiratie op te doen heb ik net al even lekker zitten
knippen en plakken in mijn inspiratie plakboekje. Heerlijk
die ouderwetse lijmgeur!


Omdat de slaapkamer leeg moest, slapen we op een matrasje
in de woonkamer, die inmiddels bomvol staat! De katten vinden
het paradijs, want er zijn opeens heel veel nieuwe slaapplekjes
ontstaan. Natuurlijk op ons matras, maar vooral de hoge stapel
dozen met een kleedje erop is favoriet. Nog leuker dat je via
die stapel dozen op de grote kast kan. Om er vervolgens
natuurlijk niet meer af te durven en heel hard je baasjes wakker
te mauwen. HEERLIJK!

In december ga ik samen met vriendinnetje 'Kers', ander
vriendinnetje 'Maarie' opzoeken in Engeland. Maarie
studeert daar voor een half jaar en heeft het er heel
erg naar haar zin. Ze houd een blog bij op
http://maarie.waarbenjij.nu/ en het is echt een genot
om te lezen; ze kan ZO leuk schrijven!!!
Ik verheug me super op de 4 daagjes Sheffield
in december!!!

Tot slot;
Hebben jullie de nieuwe Flow al gezien?
Hij staat weer heerlijk vol met fijns!
Klik hier om er doorheen te bladeren!


No comments :

Post a Comment