Blond Amsterdam ~ Newton Faulkner

Blond Amsterdam heeft een nieuwe website!
http://www.blond-amsterdam.nl/
De website is al helemaal leuk, maar er staan ook
een hoop nieuwe producten. Ook online te bestellen!


Ik ben vandaag teruggekomen van een nachtje logeren
bij mijn mams in Drenthe. Aanstaande donderdag gaat
ze voor 2 dikke maanden naar Afrika, dus zal haar
best wel even gaan missen! Gelukkig kunnen we skypen!
Mijn broer was ook mee, hij haalde me op met de auto
en bracht me ook weer thuis, heel fijn dus!!!
Onderweg hebben we mijn cdhoesje opengetrokken
en heel veel leuke muziek beluisterd.
De Staat, Selah Sue, Leaf en toch wel de favoriet:
Newton Faulkner!


Hij is zo zo zo super geweldig!!!
Die stem, dat gitaarspel, die dreads! WOEI!!!
Ik raad iedereen aan zijn muziek te gaan luisteren!

No comments :

Post a Comment