Vintage

OOOOOOOOHHH VINTAGE..How I adore vintage...
Fantastisch als je een mooi vintage jurkje,lief kettinkje,
stoere boots of strakke bril in de kringloop tegenkomt. FUN!
Helaas heb je niet altijd geluk, of misschien heb je wel
helemaal geen tijd om kringloop/rommelmarkt af te speuren
naar de pareltjes van vroegah! Gelukkig is daar een oplossing
voor. Google maar eens op vintage! Fijne webwinkeltjes met
vintage designer stuff(let op, auwie voor de portemonnee)
of anders het goedkopere alternatief; Marktplaats(let op
werkt verslavend)! Hoewel ik meestal echt van het kringloop
speuren ben, kon ik me vandaag niet inhouden en heb ik
GEWELDIGE laarsjes besteld bij ilovevintage:


Ik kan echt niet wachten tot ze binnen zijn!
Voor dit super schattige kettinkje van
'From Paris with Love' te koop bij topvintage.nl
was ik jammer genoeg te laat:

Is het geen schatje? Ook aan te raden: www.sugarsugar.nl

Als jullie mij nu willen excuseren,
ik ga nog heeeeel even verder googelen ;)!

No comments :

Post a Comment